تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مجله موفقیت و کامیابی یک وبسایت و فروشگاه اینترنتی با محوریت آموزشی میباشد. این مجله در زمینه خودهیپنوتیزم و شناسایی و تغییر عادات و رفتارهای نامطلوبی که ریشه در اعماق باورهای ما دارند، فعالیت میکند.تمامی محصولات این فروشگاه، دانلودی و در قالب کتاب الکترونیکی یا فایل صوتی و ویدیویی میباشد.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 37615

فایل صوتی مورد پسند خانم ها واقع شوید! ( فایل subliminal message - هیپنوتراپی بی کلام)


فایل صوتی مورد پسند خانم ها واقع شوید! ( فایل subliminal message - هیپنوتراپی بی کلام)

 

فایل های صوتی subliminal message چیست، چگونه عمل می کند و چرا یکی از قدرتمند ترین روش های نفوذ به ناخود آگاه هستش؟

 

آیا تا به حال شده که رفتار، عادت، طرز فکر یا باور به خصوصی داشته باشید که دوست داشته باشید به راحتی و در کمترین زمان ممکن آن را تغییر دهید؟ این رفتار، باور، طرز فکر و ... می تواند هر موردی باشد که از آن لذت نمی برید ولی واقعا دوست دارید که این شرایط و حالت به خصوص را تغییر دهید...

فایل های صوتی subliminal message تقریبا عملکردی مشابه فایل های خود هیپنوتیزم و هیپنوتراپی دارند، اما یک تفاوت عمده بین این دو محصول وجود دارد! فایل های هیپنوتراپی ( خود هیپنوتیزم کلامی) و فایل های subliminal message (فایل های فاقد کلام) هر دو بر ناخودآگاه اثر دارند و با تلقیناتی که به ناخودآگاه دارند باعث ایجاد تغییرات مطلوب و پایدار در فردی که تمرینات هر دوره را دنبال می کند، می شوند، اما هر یک از این فایل ها به شیوه ای کاملا متفاوت به ناخودآگاه نفوذ کرده و تغییرات مطلوب را رقم می زنند... .

در فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم، فردی که تمرین را دنبال می کند ابتدا وارد حالت خلسه و آرامش عمیق ذهنی و جسمی شده و سپس تلقینات مورد نظر به صورت مستقیم به ناخودآگاه وی داده می شود و با استفاده از تکنیک های هیپنوتراپی و با تکرار جلسات، تلقینات در ناخودآگاه وی تثبیت می شود، اما فایل های subliminal messageاینگونه عمل نمی کنند، فایل های subliminal message تلقیناتی که قرار است به ناخودآگاه ارسال شود را در قالب نت ها و بیت های موسیقی به ضمیر ناخودآگاه می رساند، به عبارت دیگر در استفاده از فایل های subliminal message نیازی نیست که ابتدا وارد حالت خلسه شوید تا تلقینات به ضمیر ناخودآگاه وارد و در آن تثبیت شود، بلکه چون تلقینات به زبان نت ها و بیت های موسیقی طراحی، نوشته و اجرا شده، صرفا برای ضمیر ناخودآگاه قابل درک و تشخیص است و اطلاعات و تلقینات مطلوب، به راحتی در قالب زبان موسیقی به ضمیر ناخودآگاه تحویل داده می شود. بنابراین با تکرار گوش دادن به فایل های subliminal message به راحتی می توانید ذهن خود را با موردی که فایل برای آن طراحی شده، هم فرکانس و هم مدار کنید.

مزیتی که فایل های subliminal message نسبت به فایل های هیپنوتراپی دارد، این است که می توانید در هر شرایطی و حتی زمانی که مشغول به کارهای دیگر هستید نیز به این فایل ها گوش داده و کاملا اتوماتیک نتایج دلخواه خود را کسب کنید. می توانید در حین رانندگی، انجام کارهای خانه، مطالعه، مراقبت از کودکان، زمانی که در محل کار مشغول به کار هستید، یا حتی در حال پیاده روی و انجام تمرینات ورزشی نیز به این فایل ها گوش داده و عالی از تمرینات نتیجه بگیرید.

برای اینکه بتوانید از این فایل های قدرتمند نتیجه بگیرید، هیچ نیازی نیست که به پروسه ی بسیار پیچیده ای که در طراحی این نوع فایل ها دخیل است، آگاهی داشته باشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به این فایل های حرفه ای گوش داده تا اتوماتیک وار، بقیه ی پروسه برای شما رخ دهد و به راحتی نتیجه ی مطلوب و مورد نظر خود را کسب نمایید.

 

شامل 2 فایل هیپنوتراپی بی کلام (مخصوص روز/ مخصوص شب)

زمان هر فایل: 60 دقیقه

 

 

اثرات این موج بر شخص شنونده

 

  1. بالا رفتن قدرت خلوص تمرکز ذهنی
  2. به هر چیزی فکر میکنید میتوانید آن را تجربه نمایید
  3. جذب اهدافی که در ذهنتان با تردید و شک همراه است
  4. هیچ اعتیادی در فرد شنونده ایجاد نمیکند
  5. تجربه حوادث مطلوب و ثبات مثبت اندیشی
  6. تجربه آرامش درونی و کنترل ذهن خود

یادآوری مهم:

ماهیت ساختن این امواج جدید برپایه شبیه سازی ذهنی شنونده است و در پس زمینه این موج شخص سازنده در فریم های افتان و خیزان موج، کلمات کلیدی جذب خواسته را تکرار کرده است که شما در مرحله ابتدایی نمیشنوید. این موضوع یک دانش کاملا تخصصی است. حتما در حین گوش دادن به این موج در مورد اهداف و خواسته های خودتان تفکر کنید و بعد از مدتی متوجه خواهید شد که چه رویدادهای جالبی در زندگی تان رخ خواهد داد.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 767

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کتاب الکترونیک ( ارائه;فرمول سری یک میلیونر اینترنتی )
  • فایل صوتی ببخش و رها شو! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)
  • دانلود موج مغزی استاندارد سه بعدی قانون جذب (فایل صوتی بیکلام-subliminal message)
  • فایل صوتی سحرخیز شو! (فایل صوتی بیکلام-subliminal message)
  • فایل صوتی نظم و انضباط شخصی! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)
  • فایل های سابلیمینال مسیج (Subliminal Message) چه هستند و چگونه عمل میکنند؟
  • ثروتمندانه خرج کن!!
  • بدون انتظار بازگشت ببخش!!!
  • چگونه به آنچه میخواهیم برسیم؟
  • چرا تغییر کردن سخته؟

مجله موفقیت و کامیابی