تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مجله موفقیت و کامیابی یک وبسایت و فروشگاه اینترنتی با محوریت آموزشی میباشد. این مجله در زمینه خودهیپنوتیزم و شناسایی و تغییر عادات و رفتارهای نامطلوبی که ریشه در اعماق باورهای ما دارند، فعالیت میکند.تمامی محصولات این فروشگاه، دانلودی و در قالب کتاب الکترونیکی یا فایل صوتی و ویدیویی میباشد.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 19
  • بازدید کل : 37833

بدون انتظار بازگشت ببخش!!!


بدون انتظار بازگشت ببخش!!!

وقتی که بیغرض به قوانینی که به کسب پول و ثروت حاکمه نگاه کنی شاید یک مقدار برات تعجب برانگیز باشه، چون میبینی افراد که پول و ثروت دارن مدام بر دارایی ھاشون افزوده میشه و افرادی که درگیر مشکلات مالی ھستن ھمواره و در ھر برھه ای از زندگیشون در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات ھستن.

میدونی علت چیه؟

اینجا یک راز بسیار مھم وجود داره که افراد ثروتمند از اون آگاھی دارن ولی افرادی که وضع مالی خوبی ندارن ھیچ اطلاعی از این راز طلایی ندارن. افراد ثروتمند میدونن که اگر به دنبال پول بدوی، پول و ثروت ازت فرار میکنه، افراد ثروتمند میدونن که پول و ثروت باید در جریان باشه و نباید تحت ھیچ شرایطی جلوی این جریان گرفته بشه.

این رازیه که اغلب افراد ھیچ اطلاعی از اون ندارن، برای ھمین ھیچگاه در مدار ثروت و فراوانی قرار نمیگیرن و در نتیجه ثروت رو در زندگی تجربه نمیکنن. اکثر افراد فکر میکنن که یک منبع ذخیره سازی پول ھستن، فکر میکنن که اگر پولی به دستشون رسید باید مثل چسب بھش بچسبن. اما واقعیت اینه که اگر چنین کاری بکنی پول و ثروت ازت فرار میکنه...

اگر دوست داری که ثروتمند بشی ھرگز نباید جلوی جریان ثروت رو بگیری.

اجازه بده مثالی بزنم...

فرض کن در یک خیابان شلوغ در حال تردد ھستی. اتوموبیل ھایی که در این خیابان در حال حرکت ھستن پول و ثروت ھستن. اگر به وسط خیابان بری و سعی کنی که این پولھا رو جمع آوری کنی چیزی جز بی نظمی و ھرج و مرج ایجاد نکردی.

به طریق مشابه اگر سعی کنی که چراغ راھنمایی و رانندگی اون خیابان رو روی حالت قرمز متوقف کنی تا پول ھای بیشتری رو ذخیره کنی با این کار صرفاً روند رفت و آمد رو به صورت کلی مختل کردی.

رازی که اینجا وجود داره اینه که برای ثروتمند شدن ھیچ لزومی نداره که اختلالی در این مسیر ایجاد کنی بلکه میتونی این جریان ثروت رو به ھر سمتی که میخوای ھدایت کنی تا به این واسطه تمامی رویاھا و آرزوھات به واقعیت زندگیت تبدیل بشه.

افراد ثروتمند به خوبی با این تکنیک آشنایی دارن. اونھا می دونن که پولی که در جریانه یک ابزار بسیار قدرتمند به حساب میاد، در حالی که پولی که راکده و صرفاً ذخیره شده اتفاقی که براش می افته اینه که ھر روز از ارزشش کاسته میشه.

اما علت این امر چیه؟

علت اینه که تمام چیزھایی که شنیدیم و تمامی افرادی که میشناسیم به ما گفتن راه ثروتمند شدن صرفاً ذخیره کردن پوله و دقیقاً به ھمین علته که ما مفھومی به نام حقوق بازنشستگی داریم و یا خیلی از افراد مبلغی رو برای روز مبادا ذخیره میکنن. این رفتارھا لزوماً عادتھای بدی نیستن اما باور این مطلب و قرار گرفتن در این حالت ذھنی که تنھا راه و صحیحترین راه به سوی کسب ثروت این روشه، اشتباه محضه.

به محض اینکه قدرت جادویی ھدایت جریان ثروت رو ببینی، به وضوح برات مشخص میشه که پلن ھای ذخیره سازی پول به تنھایی نمیتونه تو رو به جایی که میخوای ببره و زندگی ای که دوست داری رو برات بسازه.

منظور من از این توضیحات چیه؟ دقیقاً میخوام به کجا برسی؟

میخوام این نکته رو بدونی که تا زمانی که حالت ذھنیت رو تغییر ندی و خودت رو از شر باورھای نادرست و محدود کنندهای که درباره ی پول و ثروت داری خلاص نکنی مدام ھمین آشه و ھمین کاسه، ھر کاری ھم که بکنی چون ھنوز در مدار ثروت قرار نگرفتی خبری از استقلال مالی نیست و این مطلب ھیچ ارتباطی با درآمدت ھم نداره، صرفاً به مداری ربط داری که در اون قرار گرفتی، به باورھا و حالت ذھنی ای که داری، برمیگرده...

 

ھمه ما افرادی رو میشناسیم که به نیمه ی ماه نرسیده حقوقشون به اتمام میرسه و نمیدونن تا پایان ماه چگونه باید زندگیشون رو بگذرونن ... ھیچ فرقی نمیکنه که ماھی 400 ھزار تومن درآمد داشته باشن یا ماھی 20 میلیون تومن ... روال زندگیشون ھمینه چون در مداری قرار گرفتن که تمرکزشون به کمبودھاست و به جای اینکه روی خودشون کار کنن تا به یک آھنربای قدرتمند پول و ثروت تبدیل بشن مدام به دنبال پول میدون ...

دوست من ازت میخوام که بیشتر روی این موضوع فکر کنی و حتما نظرت رو برای من کامنت کنی

شاد و ثروتمند باشی

 

  انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 389

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • کتاب الکترونیک ( ارائه;فرمول سری یک میلیونر اینترنتی )
  • فایل صوتی ببخش و رها شو! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)
  • دانلود موج مغزی استاندارد سه بعدی قانون جذب (فایل صوتی بیکلام-subliminal message)
  • فایل صوتی سحرخیز شو! (فایل صوتی بیکلام-subliminal message)
  • فایل صوتی نظم و انضباط شخصی! (فایل subliminal message- فایل هیپنوتراپی بی کلام)
  • فایل های سابلیمینال مسیج (Subliminal Message) چه هستند و چگونه عمل میکنند؟
  • ثروتمندانه خرج کن!!
  • بدون انتظار بازگشت ببخش!!!
  • چگونه به آنچه میخواهیم برسیم؟
  • چرا تغییر کردن سخته؟

مجله موفقیت و کامیابی